M Måndag

ja...
va ska man säga om idag...
fikat, ätit mackor-fyra/fem st tror jag, sedan en skål med fil, snart 0,5 l cola och nu en kopp te-med mjökl och fyra sockerbitar i....och nu snart är de pasta och köttfärsås på spisen...blir väl mjökl/te eller vatten till den...
sedan blir de nog soda streamat vatten resten av kvällen...
cigg mängden har ja inte haft så stor koll på...men jag skulle tro att jag rökt 25 cigg sen igår kväll...

motionen ja...
gick till tandläkaren i morse och tebax... tar väl en halvtimme totalt...eller så...
sen har ja gått till busstaionen fem min... sedan från tågstationen här till lgh..tar väl ca tio min...

plus att ja har sprungit med lite kartonger här hemma...


inte så mycke förändringar... humm...*suck*

eller jo...cola har de ju inte blivit mycket utav...iaf inte idag... och inte något godis aktigt heller...
socker dock... och mackor.... och fikat så klart.(ja bara skoja, fika är ju godis :/  )..men annars :P:P..

liiite framsteg iaf :D

hihi

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0