M Fredag

Idag har varit en bra dag..
Har packat ner mitt bohag = motion^^
Rökt ca 14 cigg...
Dock har inte maten varit den bästa....
Frulle/lunch blev de två glassar, en halv flaska cola och en tallrik med nacho skal och smält ost på^^
lunch/middag åt jag en kyckling sallad från pizzeria (bättre än både kebab och pizza :D ) , till den tillkommer alltid
bröd och sås. plus att jag köpte med 1,5 cola...
dock har den colan räckt tills nu (23,30)..


Snart blir de dax för kudden...
en lång dag väntar imorgon...

ska försöka hinna skriva i helgen...
men eftersom allt är nerpackat...så är de inte säket att jag hinner få up datorn..

men,men skrives en annan dag...

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

ncncnc inte bra o röka :)

2008-09-27 @ 22:24:57
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: Alina

godkväll! kikar in*

2008-09-27 @ 22:32:29
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0