k-helgen

Hej bloggen! ;P

helgen har väl varit lite sisådär måste jag ärligt säga...

har juh har fullt upp ett tag nu... natten tilll lördag jobbade jag juh sen däckade jag sött i sängen medans vovsingen var hos min blivade svärföräldrar...

lördag morgon blev det upp tidigt slänga i sig en risifrutti och ett glas cola till frukost.
sen bar det av till att träffa min bror, där åt jag tre stycken mocka rutor och dra 4 muggar cola. på vägen därifrån stannde vi och åt en korv... välbehövligt...

Vi stannade till i stockholm på vägen hem där blev det älg, pressad potatis och kantarell sås... och en underbar fetaost sallad med rödbetor...

till efterrätt blev det tårta och lite godis, faktiskt lite denna gång 4 godisbitar... Otroligt!!!

sen jobbade jag på natten och i morse sov jag ut till klockan 11... underbart, första sovmorgen sen 17 augusti... me like...

Idag har jag varit på IKEA och köpt lite blandade saker, sen åkte vi och hämta söta hunden för att gå på valpkurs.. vi har även städat och tvättat lite, vilket är lite motion iaf så tvättstugan ligger i ett annat hus ;)

I morn blir det upp till skolan... ska bli skoj fast ajg skulle behöva sova...

har totat rökt 26 cig från lördag till nu... god work for me...
såligt med ren motion dock... stegräknaren slutade på 8000 steg...

glömde nämna vad jag ätit.. det landade på 3 korvar med bröd, två av dem med mos, en liter cola och en påse bilar... inte så hemskt somd et kunde ha vart:P


see ya, dont wanna be ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0