K- funkat lite bättre idag

Jag ljög nog ganska mycket igår när jag skulle säga hur mycket jag röker per dag, ska ajg vara helt ärlig så har jag egentligen inte en susning om hur mycket jag röker men om vi säger så här så har jag rökt 9 cig redan idag och då är dagen inte ens nästan slut och jag tog bort en av min 5 morgon cig....

Idag blir inlägget skrivit tidigt efter som jag ska iväg och träffa lite folk ikväll....


Idag har jag rört mig rätt så mycket, stegräknaren är redan uppe i 9700 steg och dår har jag inte ens haft den på mig hela tiden. Jag måste även säga att jag är stolt över mig själv för nu dricker jag min första cola för dagen. Det är rätt bra.
Jag köpte mig även frukost när ajg kom fram till skolan en risifrutti, en äggmacka och äppeljuice...
det var rätt gott... men en nyttig fredag bolir det dock inte har redan ätit en liten förpackning med riesen godis...

Borde äta lunch idag men det gör jag sällan precis som M brukar ajg endast äta ett mål om dagen och det brukar bli på kvällen. Men det är skillnad när min sambo här hemma för då lagar man mat till någn mer än sig själv vilket gör det mycket roligare.

Nu blir det iaf till att gå ut ch röka igen....

10 cig....


over n out


----------------------------------------------------------

uppdatering

har nyss kommit hem från min äventyr... väldigt trevligt, försöker nu hålla mig vaken för jag börjar jobba om en halvtimma underfär.

så här kommer en summering av dagen

stegräknaren stannade på 14531 steg.
Frukost risifrutti, ägg macka och juice
Lunch en halv kebabtallrik...(ops) :P
middag kycklingsallad... mums...

har även idag blvit ca 1,5 liter cola, lite godis, med lite kan jag helt ärligt mena att det var lite...

rökningen har slutar på 17 stycken... now off to work, ännu mer motion efter som mitt jobba kräver fysiskarbete och mycket gång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0