M Torsdag

nästan nyss kommit hem...
potatis och korv lagas på spisen i detta nu...
ska bli mumms med mat...
är hungrig :P

idag har jag druckit en kopp te med socker i :/
sen frulle på skolan,
sen lunch- fick ris,kyckling och curry sås till - GOTT!
och nu snart de som står på spisen...
motionen har inte blivit mer än normalt...

såg att K skrev att de inte blev någon promenad på morgonen...
så vi får göra ett nytt försök i morgon tror jag:P

ikväll ska jag ge mig på lgh.. så blir nog inte mer motion än så :)
men alltid något...

druckit mycket vatten idag med....
bara vatten....
känns bra detta:)..
inte blir man godis sugen när man ätit ordentligt med mat :)
 men nu ska ja kolla till maten...
så höres la imorgon :)
Freeedag och helg :P :P

wiiie!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0