M Lördag och klump i magen...

hej,hej igen...
helgen är här..
och jag ...
har dö trist.. :P

liite motion... nästan obefintlig...
men iof... hade lika gärna kunnat bli noll..
så får la vara glad för de lilla...

när de gäller maten så kanon bra....
har ju ingen mat hemma och pengar på kontot som ja inte kommer åt...haha
så inge godis,inge läsk och inge mat...

te har jag därimot druckit massor av....
dels för å dämpa hungern och dels för att få syssel sätta mitt behov av att stoppa i mig något^^

cigg har de blivit alldelles för mycket av...
men de är ju dels för att jag är hungrig och dels för att ...ja... ni rökare vet^^:P

en sak som däremot fått mig att få ont i magen för..
de är att min svärfar åkt in te sjukhuset för en kontroll...
min pojkvän berättade
för ett x antal minuter sedan att hans far  haft ont i hjärtat störe delen av dagen...
dom ringde å hörde med sjukhuset om va dom trodde...
och ville han skulle komma in och kollas upp...
inget allvarligt trodde dom...
men ändå...
de är lördag...
och dom vill kolla honom kl elva på kvällen...
de känns illa...

men jag hoppas att allt går bra...

nu ska ja ta en kopp te och lägga mig och kolla på tv..
för å skingra tankarna något...

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0