K- torsdag

Här kommer mitt första inlägg!

idag har jag rökt alldeles för mycket, druckit 2 liter cola, fikat samt knappt rört på mig...

känns som en bra inledning :D men nu ska det bli ändring.

i vanliga fall brukar jag gå mellan 3,2 och 6,4 kilometer i motionssyfte per dag, eller ja inte i motions syfte utanför att motioner min valp,

jag brukar röka cirka 12 cig per dag samt drick minst en liter cola + lite godis, ibland mycket godis!
jag äter inga regelbundna måltider. Aldrig frukost!

Jag har även börja få mycket sjukdommar och märker på mitt psyke att jag börjar må sämre och sämre...


det var allt för nu, ny uppdatering i morgon!

Kside checkin out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0