k- da måndag

dagen blev inte riktigt som tänkt med ett veterinärbesök...

till frulle en risifrutti.. ja jag vet jag har dille på dom..haha speciellt de med jordgubbssylt..haha... bättre än för då det brukade bli en cola och en godisbit till frulle... me like min nya livsstil...haha

till lunch blev det kebabtallrik och cola tyvärr...
men men det är sånt som händer... tillkvällsmat blev det thaikyckling och ris... mumsigt...

förutom det har jag ätit en påse popcorn och druckit ca en liter cola...

hittills har jag rökt 11 cig... superbra av mg tycker jag.... men dock dåligt med motion idag ska ajg erkänna stegräknaren slutade på cirka 4000 steg... skärpning på mig, pratade med M i dag och är riktigt peppade och försöker sitt bästa, det motiverar mig till att bli bättre :D

i morn blir det ingen kebab iaf:P

over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0