M Tisdag

förjävliga tisdag...
brukar hata måndagar... (de gör ja fortfarande)
men idag är nog de värsta...

allt fuckar sig...
druckit snart två liter cola...
ätit en chokladkaka...
och röökt massa....

tjafsar med min kille...
en massa...

tror de börjar knaka i fogarna....
känns så nu....
vet inte vad ja ska göra....
ska vi jobba på de?
ska vi ta en paus (den andra i vårat föhållande)?

de viktigaste just nu... känner jag...
de är att han är här....
bor i "våran" lgh och har en vardag ihop...
men de kommer väl inte hända...
blir väl som sist...
han hittar en brud och jag står här kvar....
med ingenting....

underbart...
men man får väl skylla sig sj när man är dum i huvudet...
och gör samma misstag två gånger...

vi får väl se vad som har hänt efter ikväll....
uppdaterar väl då...

//M

Citat: fol me once and the shame on you, fol me twise and the shame on me....

fel stavat och fuck... jag vet... men ni förstår va jag menar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0