M Onsdag

sitter i min mysiga etta och lyssnar på regnet utanför
(var nära på å skriva att jag lyssnar på fönstret^^)

Onsdagen har snart gått...
och är relativt nöjd med dagen...
tänker då på hälsa, fysiskt som psykiskt
och maten...

fysiskt sett har de inte blivit mycket idag...
inte mer än en vanlig skoldag...
däremot min psykiska hälsa...
den är helt ok idag...
lite motsträvig...men ändå samarbetsvillig^^
(den kan ni fundra på ett tag)

Mat mässit sätt så har de gått okej..
åt en skål med fil vid tio och
 potatis bakade i ung med stekt grillkorv till runt fem.
gött va de :P
 Inge godis och inge cola eller läsk över huvudtaget!
är rätt stolt över mig sj för de :)

Jag och Miss K har beslutat oss för att gå ut och gå på morgonen...
iaf varannan vecka... 

så varannan vecka promenad morgon, varannan promenad eftermiddag :)
de blir kanon...

Jag tror verkligen vi kommer få till 8kg mindre oss innan jul :P 

de va la allt för denna onsdagen...
imorgon! samma kanal och samma tid
Om ni vill,kan och vågar ^^

hej,hej
//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0