korvstoppning, tandläkare och potatismos

hej hej...

K här!

sitter vid datorn och degar efter min provtagning på sjukhuset, dom hittade blod på andra sticket vilket hör till ovanligheterna brukar ta minst 5 stick... men jag är glad, de tog ganska mycket blod, det var ett prov för hormonerna, ett för levervärdena, ett för b 12 vitaimnerna och några till som jag inte minns,,,

nu är det bara till att vänta till nästa vecka och se vad jag får för svar, väntar med spänning...

skulle juh ut och gå med m i morse men det spöregnade här, när jag tittade ut såg det ut som niagara fallen utanför fönstret.

men fick en promenad lite senare då jag var tvungen ner till provtagningen.

måste säga att jag är rätt glad för att jag inte har ett körkort ibland, för fy fan vad lat jag skulle bli, fy katten.

hittills i dag har jag ätit 3 ostfrallor, inte sånna med ost i utan sånna som är gjorda med ost på, druckit massa vatten och ätit en frukt...
rätt bra tycker jag och jag ska säga en annan sak också jag har rätt bra själkontroll, det står en skål med godis på tvbordet och jag har inte ätit något, rätt bra av mig, kan iofs beror på att det är min svägerska som lämnat det här och hon gillar typ bara äckligt godis, och vem äter gdis bara för ätandet skull?
inte jag iaf, jag äter för att det är goooooooooooott...

nä nu ska jag surfa vidare,

O n' O

bye the way rubriken har ingen speciell mening mest bara för att det var det först jag kom på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0