k- Har något att berätta

Idag har jag varit med om något jag inte riktigt kan förhålla mig till.
Var hos läkaren idag eftersom jag varit "sjuk" i ett och ett halvt år nu, det tar på mig inte bara fysiskt utan även psykiskt.

hursom helst så hade jag inte min vanilga läkare utan en annan, jag hatar att komma till en ny läkare eftersom det är så svårt att förklara hur jag mår och vart jag har ont. säger jag att jag har ont i magen så tror de automatiskt att det är i magsäcken jag har ont, men det kan lika gärna vara tarmarna eller levern efter som jag anser att hela min "kula" är min mage....

men iaf, den läkaren jag fick i stället var jätte duktigt tycker jag hon var saklig och klar och förklarade för mig vad hon menade och hon förstog vad jag menade...
Hursom helst så  gav hon mig nu en eventuell ny diganos som då blir den fjärde, dock tycker jag att denna är den emst troliga och vettiga ajg har fått...

Hon tror att jag har en hormonrubbning så som PCO-S läs mer här: http://www.pco-s.com/
Och att chansen att jag kan få barn, om jag har en hormonsjukdom, minskar radikalt om inte försvinner helt...

måste fundera, just nu känns det bara tomt...

vem vill ha någon som inte ens kan "ge" dem ett barn av sitt eget kött och blod?
menar inte att det är fel på att adoptera eller liknande, men jag vill kuna ge min man den gåvan att få ett eget barn

höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0