k- dåligt av mig...

fy på mig hade inte riktigt tiden att uppdatera igår,, pluggade hela kvällen.. har en stor tenta på måndag och måste verkligen sätta VG på den..jag måste måste måste... sen blir det M på måndag efter tentan...jag längtar...

idag har jag ihitlls ätit:
en ost och skink macka , ingen risifrutti iaf:P
en halvpotions laxpasta.. inte så bra eftersom ajg är allergisk mot lax men det gick bra...

nu har ajg druckit mitt första glas cola för dagen.. inte illa :D:D

någe mer har det inte blivit än... 9 cig hittills... måste skärpa mig...
men denna veckan är itne min vecka... psyket pallar inte med allt...

nu ska ajg faktiskt gå till teh shithouse... efter som det var laktos i maten med och jag är laktos intolerans...

ska nog lägga in ett inlägg med alla mina krämpor, ni kommer få ett gott skratt :p

over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0